Photo
worldfallsdown:

unicorn-fish:

joshishollywood:


This is fucking hilarious. I always assumed they had the camera strapped to them on a rig omg

I love how James Cameron is clearly having more fun than both of them

lol wat

This will never stop being hilarious.

worldfallsdown:

unicorn-fish:

joshishollywood:

This is fucking hilarious. I always assumed they had the camera strapped to them on a rig omg

I love how James Cameron is clearly having more fun than both of them

lol wat

This will never stop being hilarious.

(via expired-days)

Source: koreanmulan
Photo Set
Photo

youngstate:

Tina Belcher x Brand New 2014

(via chasingtheorgasticfuture)

Source: youngstate
Photo

expired-days:

raaannndyyy:

sarahzny:

everybody-loves-to-eat:

mac and cheese egg rolls

raaannndyyy plz make these :D

I don’t have a deep fryer tho

OMG.

Source: everybody-loves-to-eat
Photo Set
Photo

radstah:

im never telling a white boy i’m egyptian ever again

(via thefuuuucomics)

Source: aprithot
Photo
shingekinokyojinheaven:

awwww-cute:

The face she gives me when she wants to get on the couch

let her on the damn couch you monster

shingekinokyojinheaven:

awwww-cute:

The face she gives me when she wants to get on the couch

let her on the damn couch you monster

(via thefuuuucomics)

Source: awwww-cute
Text

automatically:

Kylie Jenner, so cute as a baby

image

(via thefuuuucomics)

Source: automatically
Photo Set

mtvother:

The Wicked Witch of the West doing the Ice Bucket Challenge.

(via thefuuuucomics)

Source: mtvother
Photo